Job 7 van 9


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Vias institute is een kenniscentrum dat inzet op duurzame gedragsverandering om zo de maatschappelijke risico’s te verminderen. Onze multidisciplinaire teams zetten zich al meer dan 35 jaar in om de verkeersveiligheid, mobiliteit en veiligheid te verbeteren.

Het HR team maakt deel uit van de ondersteunende diensten en staat in voor het dagdagelijkse HR werk en het lanceren van nieuwe HR projecten. Voor dit team zoeken we een:

HR OFFICER

Takenpakket

Als HR Officer kom je terecht in een klein HR team waar je verschillende taken op jou zal kunnen nemen.

  • Opvolgen van de dagelijkse HR mailbox en de HR post alsook het beantwoorden van vragen van alle medewerkers (bedienden) rond verschillende thema’s
  • Uitvoeren van een correcte HR administratie, het opstellen en controleren van contracten, indienst- en uitdienstdocumenten en het opvolgen van ziekte-attesten, certificaten etc
  • Onboarding en offboarding van nieuwe collega’s
  • Ondersteuning bieden op vlak van recruitment: kandidaten screenen, vacatures uitschrijven, in gesprek gaan met de leidinggevende en interviews doen
  • Verbeteren van HR procedures en policies
  • Meewerken aan de opstart en uitrol van HR projecten zoals bijvoorbeeld het opstellen en uitrollen van een opleidingsplan, de CAO 90, etc
  • Ondersteuning bieden aan de HR Manager in domeinen als talent management, HR analyses etc.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor of master diploma in human resources of kan een gelijkwaardige ervaring voorleggen.
  • Ervaring binnen 1 van de volgende domeinen is een groot pluspunt: HR administratie, recruitment, payroll, talent management.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. Je gaat actief achter info aan en neemt verantwoordelijkheid over je taken.
  • Je leert graag dingen bij overheen verschillende HR domeinen en stelt je flexibel op om extra/andere taken op te nemen.
  • Je spreekt en begrijpt vlot Nederlands en Frans en kan je behelpen in het Engels.

Aanbod

  • Je komt terecht in een tof team met onder andere een payroll consultant en HR Manager. Je werkt samen met collega’s van de andere ondersteunende diensten en je staat in contact met verschillende niveaus in de organisatie: directie, management en medewerkers.
  • Je krijgt de mogelijkheid nieuwe HR domeinen te ontdekken in functie van de noden alsook jouw achtergrond en interesses.
  • Een full time contract van onbepaalde duur met een marktconforme verloning, aangevuld met interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (7euro per gewerkte dag), ecocheques (250 euro per jaar pro rata), een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, thuiswerkvergoeding, etc.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Solliciteren

Julie Van Cutsem
022441504
jobs@vias.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht